
«Η περιφέρεια απέκτησε επιτέλους περιεχόμενο» ΦΩΤΟ -ΗΧΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ VIDEO !!!
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή ο απολογισμός της τουριστικής σεζόν του 2015 και ο προγραμματισμός της επόμενης σεζόν από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων στο Θέατρο Αργοστολίου ο Κέφαλος.
Στο πάνελ, βρέθηκαν ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Θόδωρος Γαλιατσάτος, ο οποίος έκανε και τον αρχικό χαιρετισμό, ο αντιπεριφερειάρχης Κεφαλονιάς και Ιθάκης Παναγής Δρακουκλόγκωνας και ο αντιπεριφερειάρχης τουρισμού Σπύρος Γαλιατσάτος, ο οποίος έκανε έναν αναλυτικό απολογισμό πεπραγμένων, αλλά και τον προγραμματισμό της νέας τουριστικής σεζόν.
Το παρών στην εκδήλωση, έδωσαν ο δήμαρχος Αλέξανδρος Παρίσης, ο αντιδήμαρχος τουρισμού Ευάγγελος Κεκάτος, οι περιφερειακοί σύμβουλοι Σουζάνα Πεφάνη και Νικόλας Βαλλιανάτος, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Θεόφιλος Μιχαλάτος, ο τέως αντιπεριφερειάρχης Σωτήρης Κουρής και πολλοί άλλοι, οι οποίοι τοποθετήθηκαν στο κορυφαίο για την Κεφαλονιά ζήτημα του τουρισμού.
«Θεωρούμε ότι η συνεργασία είναι το μείζον ζήτημα, γι’ αυτό που θέλουμε να πετύχουμε και γι’ αυτό μαζευτήκαμε απόψε εδώ» ήταν τα λόγια του Περιφερειάρχη κ. Θόδωρου Γαλιατσάτου και συνέχισε: «Κάθε πρόοδος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, είναι πρόοδος και της Ελλάδας. Αφήνουμε πίσω την περίοδο του αυτοσχεδιασμού και της βάρκας χωρίς πυξίδα και προχωράμε με σταθερά βήματα».
Εν συνεχεία, τον λόγο πήρε ο αντιπεριφερειάρχης Παναγής Δρακουλόγκωνας, ο οποίος μίλησε για πρακτικά ζητήματα που το περασμένο καλοκαίρι λύθηκαν όπως: «Η αύξηση των φέρι μποτ από την Ιταλία, είχε αντίκτυπο στον τουρισμού της Κεφαλονιάς. Πλέον υπάρχει ολοκληρωμένο σύστημα πρόσβασης ΑμέΑ στην παραλία της Σκάλας, ενώ δημιουργήθηκαν δρόμοι πρόσβασης στον Μυκηναϊκό Τάφο στα Τζαννάτα, αλλά και στην Ιερά Μονή Άρτου”.
Τον απολογισμό και τον προγραμματισμό για το 2016, έκανε ο αντιπεριφερειάρχης τουρισμού Σπύρος Γαλιατσάτος, ο οποίος αρχικά μίλησε για το… δύσκολο καλοκαίρι των Capital Controls λέγοντας χαρακτηριστικά πως: «Κάναμε ως Περιφέρεια καλή χρήση του λεγόμενου Crisis Management και δεν παρατηρήθηκαν σε κανένα νησί ελλείψεις αγαθών που θα είχαν αντίκτυπο στον τουρισμό».
«Η περιφέρεια απέκτησε επιτέλους περιεχόμενο» είπε χαρακτηριστικά, αναφερόμενος στο βίντεο προβολής της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στο διαδίκτυο.
Δείτε παρακάτω το βίντεο
Παράλληλα τόνισε για τις ενέργειες που έγιναν
– Δώσαμε έμφαση στην εσωτερική αγορά και στα ΜΜΕ τα ελληνικά (τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς στην Αθήνα και ανά την επικράτεια), τα οποία πρόβαλαν την Περιφέρεια.
– Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, ήταν η μοναδική περιφέρεια με καμπάνια στην Google.
– Έγινε προβολή των Ιονίων στο Travel Channel
– Μπήκαν άλλες 3 ακτοπλοϊκές γραμμές από Ιταλία
– Το Ιόνιο έκλεισε με αύξηση 3,8% την στιγμή που σε άλλες περιοχές, υπήρχε μείωση.
Ο Σπύρος Γαλιατσάτος, τόνισε επίσης, πως «ο τουρισμός για να προχωρήσει θέλει συνεργασίες».
Όσον αφορά τις προτάσεις για το μέλλον τόνισε
– Επενδύουμε στην διαδικτυακή μας παρουσίαση με βίντεο και φωτογραφίες και θέλουμε να αποκτήσουμε συνεργασία με το Clusters TV για στόχευση στην τουριστική πελατεία, με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προσέγγιση.