skip to Main Content
A Rescue Wor 1 Thumb Large (Copy)

live/Βουλή (3 μ.μ.): Ξεκινά η συζήτηση επί του Σχεδίου Νόμου για τις Δομές Εκπαίδευσης

Το esos  συνδέθηκε με τη Βουλή για να παρακολουθήσετε ζωντανά τη συζήτηση.

ΠΑΤΗΣΤΕ  ΣΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Η κατάθεση του Σχεδίου Νόμου,  μετά τις 9 το βράδυ της Παρασκευής, με τη μορφή του “Επείγοντος”, είναι ένα από τα θέματα που οι Βουλευτές της αντιπολίτευσης θα στρέψουν  τα “πυρά” προσωπικά κατά του υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου.

Σε υψηλούς τόνους αναμένεται να ξεκινήσει σήμερα στις 3 το απόγευμα, η συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, επί του Σχεδίου Νόμου για τις Δομές Εκπαίδευσης.

Το esos/webtv θα συνδεθεί με τη Βουλή για να παρακολουθήσετε ζωντανά τη συζήτηση.

Η κατάθεση του Σχεδίου Νόμου, στο παρα πέντε , μετά τις 9 το βράδυ της Παρασεκευής, με τη μορφή του “Επείγοντος”, είναι ένα από τα θέματα που οι Βουλευτές της αντιπολίτευσης θα στρέψουν τα “πυρά” προσωπικά κατά του υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου.

Επίσης οι Βουλευτές θα ασκήσουν σκληρή κριτική επί πολλών άρθρων του Σχεδίου Νόμου.

Ηδη η τόνοι ανέβηκαν από χθες με την ανταλλαγή ανακοινώσεων, σε σκληρή γλώσσα, μεταξύ της τομεάρχου παιδείας της ΝΔ και του υπουργού Παιδείας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

Εισηγητές: Αθανάσιος Μιχελής και Ιωάννης Ανδριανός. Επισημαίνεται ότι το ως άνω σχέδιο νόμου έχει χαρακτηρισθεί από την Κυβέρνηση ως επείγον και κατά το άρθρο 110 παρ.1, σε συνδυασμό με το άρθρο 89 παρ.4 του Κ.τ.Β., ο Πρόεδρος της Βουλής έταξε προθεσμία υποβολής της Έκθεσης του άρθρου 91 παρ.6, μέχρι την Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2018 και ώρα 12:00΄.

Σήμερα Δευτέρα θα καθοριστούν οι ώρες των συνεδριάσεων της Τρίτης (θα κληθούν οι φορείς) και Τετάρτης.

Την Πέμπτη το Σχέδιο Νόμου θα συζητηθεί και θα ψηφιστεί στην Ολομέλεια της Βουλής.

 

Ν. Κεραμέως: Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για τις Δομές Εκπαίδευσης

Τη άμεση απόσυρση , από τη Βουλή, του Σχεδίου Νόμου για τις Δομές Εκπαίδευσης, ζητά, με ανακοινωθέν, η τομεάρχης παιδείας της Νέας Δημοκρατίας Νίκη Κεραμέως και σημειώνει:

Α. Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο που προσβάλλει τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες και πλήττει βάναυσα την Παιδεία μας.

Β. Ένα νομοσχέδιο-μαμούθ που αλλάζει ριζικά τη ραχοκοκαλιά της εκπαιδευτικής διοίκησης και αγγίζει σχεδόν το σύνολο του εκπαιδευτικού φάσματος.

Γ. Ένα ακόμη νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο ευτελίζει την κοινοβουλευτική διαδικασία με τον χειρότερο τρόπο.

Δ. Το νομοσχέδιο κατατέθηκε στη Βουλή αργά χθες το βράδυ για να συζητηθεί τη Δευτέρα το μεσημέρι με διαδικασίες εξπρές, εκτείνεται σε 586 σελίδες και 113 άρθρα, υπερδιπλάσιο, δηλαδή, από το κείμενο που είχε αναρτηθεί στην δημόσια διαβούλευση, η οποία παρεμπιπτόντως ολοκληρώθηκε σχεδόν δυόμιση μήνες πριν.

Ε. Αλλά και επί της ουσίας, το νομοσχέδιο βρίθει ζητημάτων που ευτελίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία εν γένει. Εντελώς ενδεικτικά:

▪ Επιχειρείται η «άλωση» της διοίκησης της εκπαίδευσης, με τρόπο προκλητικό και πρωτοφανή: θεσπίζεται «κόφτης» για τους έχοντες διατελέσει ήδη 2 θητείες σε θέση διοίκησης
▪ Καταργείται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
▪ Καταργούνται θεσμοί που έχουν αποδείξει μέσα στο χρόνο πως υποστηρίζουν σημαντικά την εκπαιδευτική διαδικασία, όπως ο θεσμός των σχολικών συμβούλων
▪ Δημιουργούνται υδροκέφαλες δομές, απομακρυσμένες από τη σχολική μονάδα
▪ Υποβαθμίζεται σημαντικά η ειδική αγωγή.

Γ. Μαυρωτάς: «Ευτελισμός των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στο νομοσχέδιο για τις δομές εκπαίδευσης»

Της νύχτας τα καμώματα… Πως να πρωτοσχολιάσει κανείς το γεγονός ότι χθες, Παρασκευή βράδυ, ώρα 10.20μμ ήρθε e-mail από τις υπηρεσίες της Βουλής σχετικά με το νομοσχέδιο για τις δομές εκπαίδευσης (200 σελίδες το νομοσχέδιο και άλλες 400 σελίδες οι συνοδευτικές εκθέσεις) με την ειδοποίηση ότι θα συζητηθεί τη Δευτέρα στις 3μμ και μάλιστα να έχει ολοκληρωθεί στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων μέχρι την Τετάρτη, με τις συνήθεις για την Κυβέρνηση, διαδικασίες του επείγοντος.

Ένα νομοσχέδιο που έχει πλέον 113 άρθρα, αριθμό και μέγεθος υπερδιπλάσιο από εκείνο που είχε κατατεθεί πριν 2 μήνες στη διαβούλευση, και αλλάζει άρδην τις δομές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όπως επίσης και τα κριτήρια επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης, της ραχοκοκαλιάς του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Άραγε αλήθεια είναι και τα 113 άρθρα επείγοντα; Και αλήθεια εδώ και 2 μήνες από το τέλος της διαβούλευσης, δεν ευθύνεται κανείς από το Υπουργείο Παιδείας για αυτήν την απαράδεκτη εξέλιξη;

Σημειωτέον ότι το νομοσχέδιο ήταν στην Κεντρική Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή από τα τέλη Απριλίου, και έρχεται τώρα για να συζητηθεί άρον-άρον «για να προλάβουμε τη νέα σχολική χρονιά» όπως είναι η επίσημη δικαιολογία. Ο πραγματικός λόγος όμως είναι ότι επιχειρείται να περάσει στα γρήγορα (για αυτό έρχεται και τελευταία στιγμή), ένα υπέρογκο νομοσχέδιο στο οποίο όλοι οι εμπλεκόμενοι αντιδρούν (4317 σχόλια στη διαβούλευση και πολλές διαμαρτυρίες), και για αυτό ακριβώς προσδοκούσαμε ότι θα είχαμε χρόνο για επεξεργασία και κατάθεση βελτιωτικών προτάσεων στη Βουλή.

Είναι πράγματι απορίας άξιον: τόσο μεγάλη σημασία δίνουν στον διάλογο που πρέπει να γίνει στη Βουλή για τόσο σοβαρά ζητήματα; Ή μήπως πρόκειται για προειλημμένες αποφάσεις που δεν αλλάζουν (όπως το συμπληρωματικό μνημόνιο που έρχεται τις επόμενες μέρες), οπότε η διαδικασία στη Βουλή είναι απλώς διακοσμητική;

Πάντως, σε τέτοιες διακοσμητικές κοινοβουλευτικές διαδικασίες το Ποτάμι δεν πρόκειται να συμμετάσχει. Είναι ντροπή για τη Βουλή, είναι ντροπή για την Παιδεία μας…

Κίνημα Αλλαγής: Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για τις Δομές Εκπαίδευσης

Εκφράζουμε την απογοήτευσή μας για τη στάση του κ. Υπουργού Παιδείας και τον καλούμε, έστω και την τελευταία στιγμή, να αποσύρει το νομοσχέδιο για τις Δομές Εκπαίδευσης και να ξεκινήσει επιτέλους ένα θεσμικό διάλογο για όλα τα θέματα της εκπαίδευσης .

Αυτό τονίζει σε ανακοίνωσή του το Κίνημα Αλλαγής , και υπογραμμίζει τα εξής:

Α. Δυστυχώς για μια ακόμη φορά η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ απέδειξε ότι δεν πιστεύει στο διάλογο, στη συναίνεση και στη συνεννόηση .

Β. Χθες Παρασκευή, μέσα στη νύχτα, ο Υπουργός Παιδείας κατέθεσε για ψήφιση στην Βουλή το νομοσχέδιο με τίτλο « Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» και μάλιστα με τη διαδικασία του επείγοντος .

Γ. Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο έχει 113 άρθρα και χαρακτηρίζεται από ιδεοληψίες, ρεβανσιστικές λογικές και ρυθμίσεις αμφίβολης νομικής ορθότητας (όπως θητείες, μη προσμέτρηση διδακτικής υπηρεσίας, μείωση θέσεων, αποκλεισμοί κλπ) .

Δ. Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο αγνοεί τις βασικές αρχές οργάνωσης και λειτουργίας των σύγχρονων εκπαιδευτικών συστημάτων. Με τις ρυθμίσεις που προωθεί το εκπαιδευτικό σύστημα γίνεται πιο συγκεντρωτικό, ιεραρχικό και γραφειοκρατικό. Ο συγκεντρωτισμός αναδεικνύεται μέσα από τη συγχώνευση δομών και υπηρεσιών, όπως είναι η απορρόφηση από το ΠΕΚΕΣ των τμημάτων επιστημονικής καθοδήγησης, των σχολικών συμβούλων και των Περιφερειακών Επιμορφωτικών Κέντρων (ΠΕΚ) . Τα ΚΕΣΥ ουσιαστικά καταργούν και συγχωνεύουν τα Κέντρα Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης Υποστήριξης ( ΚΕΔΔΥ), τα Κέντρα Συμβουλευτικού Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ) και τους Σταθμούς Συμβουλευτικής Νέων. Τα ΚΕΑ συνενώνουν τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, την αγωγή υγείας, τις σχολικές δραστηριότητες, τα πολιτιστικά και την περιβαλλοντική αγωγή κ.ο.κ.

Ε. Ειδικότερα για την Ειδική Αγωγή αντί να ενισχυθεί η λειτουργία των Κέντρων Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης Υποστήριξης ( ΚΕΔΔΥ), προβλέπεται η διάλυσή τους επιστρέφοντας έτσι στο ιατρικοκεντρικό μοντέλο και σε ουρές στα Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα για απλές διαγνώσεις και όχι σε ουσιαστικές διεπιστημονικές αξιολογήσεις με σκοπό την εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών. Πρόκειται για πισωγύρισμα δεκαετιών στον ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής .Το κόστος θα το πληρώσουν γονείς , εκπαιδευτικοί και κυρίως οι μαθητές.

Ζ. Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο λοιπόν αν ψηφιστεί και υλοποιηθεί θα επιδεινώσει τη συνολική λειτουργία της εκπαίδευσης.

Η. Η Εκπαίδευση αφορά το μέλλον της νέας γενιάς, είναι εθνικό θέμα και απαιτεί συναινέσεις και συνεννοήσεις.

Ετικέτες: Βουλή Παιδεία

Σχολιάστε το άρθρο
Το όνομά σας *

Σχόλιο *

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Δημοφιλή Άρθρα
Οι δράσεις του Πανεπιστημίου Πατρών
Ενα ευχάριστο γεγονός δεν θα επιτρέψει στη Ν. Κεραμέως να είναι εισηγήτρια επί του Σχεδίου Νόμου για τις Δομές Εκπαίδευσης
ΔΟΕ: Συνέδριο Δ.Ο.Ε.-Ι.Π.Ε.Μ. για το 2χρονο δημόσιο, υποχρεωτικό νηπιαγωγείο στο δρόμο των κοινωνικών αναγκών και των οραμάτων μας
Έξι διευκρινίσεις για την αξιολόγηση των μαθητών ΕΠΑ.Λ. και τ μαθητευόμενων του “Μεταλυκειακού Έτους-Τάξης Μαθητείας”
Απολογισμός ημερίδας «STEM και Υπολογιστική Παιδαγωγική στην Εκπαίδευση: Επιστημολογικό περιεχόμενο και εφαρμογές»
Διαφάνεια Παντού
Επιλογή Στελεχών της Εκπαίδευσης: Θρίαμβος της αναξιοκρατίας και του κομματισμού
ΠΟΣΥΠ : Υπόμνημα- καταγγελία επί του Σχεδίου Νόμου για τις Δομές Εκπαίδευσης
Υπουργείο: Η Ν. Κεραμέως επιχειρεί με κραυγές να κρύψει την ένδεια συγκεκριμένων προτάσεων επί του σχεδίου νόμου για τις Δομές Εκπαίδευσης
Το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδας να παραμείνει αυτόνομο
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ – ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τροποποιήσεις στις ισχύουσες διατάξεις για την εισαγωγή των υποψηφίων με σοβαρέ…

Υπουργείο παιδείας
Διευκρινίσεις για την Υγειονομική Εξέταση και Πρακτική Δοκιμασία των υποψηφ…

Οργανισμός Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων

Ειδικό ποσοστό θέσεων στις Σχολές Αστυνομίας για τους αποφοίτους Λυκείων Λέσβου…

Υπουργείο παιδείας
Υπουργείο: Συμμετοχή υποψηφίων ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ στις προκαταρκτικές εξετά…

Η εγκύκλιος για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικέ…

Ανοιχτή Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχολογικής Υποστήριξης για τους Υποφήφιους των Πανελλ…

Η εγκύκλιος για την εισαγωγή των υποψηφίων στις Σχολές Πυροσβεστικής

Πανελλαδικές 2018: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι

Μηχανογραφικό Δελτίο ΕΠΑ.Λ 2018

ΦΟΙΤΗΤΕΣ – ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Σκληρή γλώσσα του Πρύτανη του Γεωπονικού για τον Σύλλογο Μελών ΔΕΠ του Ιδρύμα…

Υπουργός: Μη χρησιμοποιείτε τη λέξη “συνενώσεις” ΤΕΙ-Πανεπιστημίων αλλά «συν…

Τριπλή επιτυχία και πρώτη θέση για τη Νομική Κομοτηνής σε εικονική δίκη

Υπουργείο παιδείας
Φοιτητικό Στεγαστικό Επίδομα: Από την Δευτέρα 4 Ιουνίου οι ηλεκτρονικές αιτήσει…

Σήμερα: Συζήτηση για τη συγχώνευση του Διεθνούς Πανεπιστημίου με τα ΤΕΙ Κεντρική…

Η πρόταση του Πρύτανη του Γεωπονικού που ο Σύλλογος μελών ΔΕΠ ζήτησε να αποσυρθ…

Οργανισμός Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων

WiFi ε όλες τις Φοιτητικές Εστίες

Ανοικτή Επιστολή της προέδρου του τμ. Βιοιατρικών Επιστημών του Παν. Δυτ. Αττι…

Νέες παρεμβάσεις κοινωνικής μέριμνας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

e-epimorfosi.aegean

ΜΑΘΗΤΕΣ – ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Υπουργείο παιδείας
Έξι διευκρινίσεις για την αξιολόγηση των μαθητών ΕΠΑ.Λ. και τ μαθητευό…

Ποια ΙΕΚ του υπ. Τουρισμού θα λειτουργήσουν την επόμενη σχολική χρονιά

Τροποποιήσεις στις ισχύουσες διατάξεις για την εισαγωγή των υποψηφίων με σοβαρέ…

Διάταξη για τις απουσίες μαθητών-αθλητών

Δεκαοκτώ ερωτήσεις-απαντήσεις για τις ηλεκτρονικές εγγραφές των μαθητών

Υπουργείο παιδείας
Διευκρινίσεις για την Υγειονομική Εξέταση και Πρακτική Δοκιμασία των υποψηφ…

Θέμα ευεργετικών διατάξεων για τους υποψηφίους με τραυματικά γεγονότα (όπως απω…

Εξετάσεις
Προγραμματισμός εξετάσεων για τους μαθητές Γυμνασίων -Έληξαν τα μαθήματα σήμερα

Υπουργείο παιδείας
Υπουργείο: Συμμετοχή υποψηφίων ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ στις προκαταρκτικές εξετά…

Ειδικό ποσοστό θέσεων στις Σχολές Αστυνομίας για τους αποφοίτους Λυκείων Λέσβου…

ΚΟΛΕΓΙΑ – ΕΙΔΗΣΕΙΣ

“Τιμοκατάλογος” με πρόστιμα και “λουκέτα” σε Κολλέγια, ΙΙΕΚ και ΚΔΒΜ που κάνουν…

Συνεχείς πρωτιές για τον εκπαιδευτικό όμιλο New York College

Στη Βουλή οι καθυστερήσεις αναγνώρισης πτυχίων από το ΣΑΕΠ

Υπουργείο παιδείας
Ρυθμίσεις για τους φορείς της μη τυπικής εκπαίδευσης

“Βάλτωσαν” από το 2015 στα συρτάρια του υπ. Παιδείας χιλιάδες πτυχία αποφοίτων Κ…

Υπουργείο παιδείας
Άλλαξε πάλι η σύνθεση του ΣΑΕΠ για τα πτυχία των Κολλεγίων και ξένων ΑΕΙ

Μικροδιορθώσεις στον Κανονισμό Λειτουργίας του ΕΟΠΠΕΠ

Ώρες εξυπηρέτησης στον ΕΟΠΠΕΠ

Υπουργείο παιδείας
Νέα απόφαση αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας Master of Science Marine Engi…

“Βροχή” νομοθετικών ρυθμίσεων για την παιδεία το πρώτο εξάμηνο του 2018

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

Το υπ. Παιδείας αφαίρεσε επιστολή του ΙΕΠ από εγκύκλιο για τη σημασία και τη χρ…

Υπουργείο παιδείας
Αιτήσεις για απόκτηση διδακτικής Επάρκειας Ξένων Γλωσσών στο ΑΠΘ

Υπουργείο παιδείας
Τα Εξεταστικά Κέντρα όπου θα πραγματοποιηθούν τηλε- εξετάσεις για το Κρατικό Πισ…

Υπουργείο παιδείας
Έναρξη του Προγράμματος Διδακτικής Ξένων Γλωσσών του ΕΚΠΑ

Υπουργείο παιδείας
Άδεια υπερεργασίας στους επιτηρητές των εξετάσεων Γλωσσομάθειας

Υπουργείο παιδείας
Οδηγίες για τη διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία για το…

Ξεκινά επιμόρφωση για τους εκπαιδευτικούς ξένων γλωσσών

Τα Εξεταστικά Κέντρα του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας Μαΐου και η…

Υπουργείο παιδείας
Παράβολο 50 ευρώ για τη σύνταξη αξιολογικής έκθεσης του Κρατικού Πιστοποιητ…

Υπουργείο παιδείας
ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΟΡΘΟ του Αναλυτικού Προγράμματος των Εξετάσεων του Κρατικού Π…

ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Υποχρεωτικά το ΙΕΠ θα ζητά τη γνώμη των Ομοσπονδιών ΟΛΜΕ, ΔΟΕ και ΟΙΕΛΕ

ΟΙΕΛΕ: Συμμετέχουν και οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί στην απεργία της 30ης Μαίου

Υπουργείο παιδείας
Εγκύκλιος για την αναστολή του εργοδοτικού δικαιώματος καταγγελίας των διετω…

A. Kearney: Το International Baccalaureate δεν είναι ένας ιδιωτικός φορέας εκπ…

Υπουργείο παιδείας
Τα Ιδιωτικά Σχολεία οφείλουν να έχουν εγκεκριμένο εσωτερικό κανονισμό λε…

ΟΙΕΛΕ
Έκτακτη συνεδρίαση της ΟΙΕΛΕ

Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ΙΕΠ
Συμμετοχή ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΟΙΕΛΕ στις γνωμοδοτήσεις του ΙΕΠ

Ιδιωτικά σχολεία δύο κατηγοριών ζητά από τον υπουργό η ΟΙΕΛΕ

Υπουργός: Αξιολόγηση και για τους Διευθυντές και Υπ/ντές Ιδιωτικών Σχολείων

Αύριο η συνάντηση υπουργού –ΟΙΕΛΕ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
Τροποποιήσεις στις ισχύουσες διατάξεις για τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο εξωτερικό
Τροποποιήσεις στις ισχύουσες διατάξεις για τη μετακίνηση μελών ΔΕΠ
Υπουργός: Μη χρησιμοποιείτε τη λέξη “συνενώσεις” ΤΕΙ-Πανεπιστημίων αλλά «συνέργεια»
Δεκαοκτώ ερωτήσεις-απαντήσεις για τις ηλεκτρονικές εγγραφές των μαθητών
ΔΟΕ: Συνέδριο Δ.Ο.Ε.-Ι.Π.Ε.Μ. για το 2χρονο δημόσιο,

Διονύσιος Βούτος
Δημοσιογράφος
35 χρόνια στην δημοσιογραφία. Δημοσιογράφος ΕΡΤ
Voutos Press
Back To Top