skip to Main Content
αρχείο λήψης

Στις 17.04.2023 είχαμε μια νέα μεγάλη και επικίνδυνη κατολίσθηση στο στενό του Πόρο

ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ:

Στις 17.04.2023 το πρωί, είχαμε μια νέα μεγάλη και επικίνδυνη κατολίσθηση στο στενό του Πόρου, που οδηγεί στο κεντρικό λιμάνι της Κεφαλονιάς. Το γεγονός εξελίχθηκε σε ημέρα αιχμής και συνέπεσε με την επιστροφή των επισκεπτών. Επιτέλους θα αναλάβετε τις ευθύνες σας και θα υλοποιήσετε άμεσα έργα πριν να είναι αργά και θρηνήσουμε θύματα;

Και τι δεν ακούει ο λαός των νησιών μας για τα μεγάλα, χρόνια και άλυτα προβλήματα που υπάρχουν με αρνητικές επιπτώσεις στο επίπεδο της ζωής του, στην υγεία και την ασφάλειά του. Ιδιαίτερα σε κάθε προεκλογική περίοδο το «θερμόμετρο ανεβαίνει στα ύψη» ενώ με το τέλος της περιόδου το «θερμόμετρο πέφτει υπό το μηδέν» όσον αφορά την επίλυση αυτών.

Τι να θυμηθούμε στο Οδικό Δίκτυο, -για να μην αναφερθούμε σε άλλες υποδομές όπως υγείας, παιδείας κ.λ.π., τους δρόμους Αργοστόλι – Πόρο, Ενετικό, Αργοστόλι – Ληξούρι, Διβαράτα – Φισκάρδο, Σάμη Αργοστόλι, Καραβόμυλο – Αγία Ευφημία, τον δρόμο του Μύρτου κ.α., που έχουν εξαγγελθεί τα τελευταία δέκα χρόνια πριν από κάθε προεκλογική περίοδο Δημοτικών, Περιφερειακών, Βουλευτικών και Ευρωεκλογών. Μάλιστα για πολλούς από αυτούς έχουν ανακοινωθεί και δεκάδες εκατομμύρια μέσα από τα Δελτία Τύπου, Μελέτες κ.λ.π.

Το αποτέλεσμα είναι κάθε χρόνο να χάνονται ζωές, όπως πέρυσι στο Ληξούρι και στον Ασπρογέρακα, πιο παλιά στο δρόμο Καραβόμυλο – Αγίας Ευφημίας και άλλες φορές από τύχη την «γλυτώνουν» τελευταία στιγμή, όπως το πέρασμα από το στενό του Πόρου.

Ένα τέτοιο γεγονός επαναλήφθηκε στις 17.04.2023 το πρωί (επισυναπτόμενη φωτογραφία), λίγο πριν την αναχώρηση του πλοίου για Κυλλήνη, στο στενό του Πόρου (φαράγγι). Μάλιστα ήταν ημέρα επιστροφής των επισκεπτών του Πάσχα. Αποκολλήθηκαν βράχια, πέρασαν τα πλέγματα και έπεσαν στο δρόμο από την μια άκρη έως την άλλη. Έτυχε, εκείνα τα δευτερόλεπτα να μην περνάει αυτοκίνητο, αλλιώς θα υπήρχαν τραγικές συνέπειες.

Τι δείχνει αυτό;

  • Ότι δεν είναι ένα ξαφνικό γεγονός. Είναι γνωστό και επαναλαμβανόμενο.
  • Ότι η όποια παρέμβαση έχει γίνει (βραχοπροστασία) πριν χρόνια, θέλει έλεγχο, συντήρηση και από μόνη της δεν φτάνει.
  • Δεν έχει γίνει κανένα ουσιαστικό, ολοκληρωμένο έργο που να επιλύει το πρόβλημα και να διασφαλίζεται η ασφάλεια της διέλευσης του δρόμου.
  • Δεν γίνεται τακτικός και συνεχής έλεγχος των πετρωμάτων ώστε να διαπιστώνονται η τυχόν επικίνδυνες διαβρώσεις και να παίρνονται προληπτικά μέτρα ασφαλείας. Το ίδιο και μετά από κάθε τέτοια κατάπτωση.
  • Την μη ύπαρξη χρηματοδότησης για ένα τέτοιο σοβαρό έργο.
  • Την μη προτεραιότητα και τις ευθύνες της Περιφερειακής Αρχής (ΝΔ-ΚΙΝΑΛ) αλλά και της κυβέρνησης σε σχέση με άμεση την υλοποίηση αυτού του έργου που αφορά την ίδια την ζωή και την ασφάλεια των κατοίκων και των επισκεπτών.

Με βάση τα παραπάνω Επερωτάται η κ. Περιφερειάρχης:

  • Γιατί δεν έχει γίνει ένα ολοκληρωμένο έργο αφού το πρόβλημα είναι γνωστό με συνεχόμενα επαναλαμβανόμενα «γεγονότα»;
  • Γιατί δεν έχει παρέμβει στην κυβέρνηση για άμεση χρηματοδότηση και υλοποίηση αυτού του έργου;
  • Γιατί δεν το έχει φέρει στο Περιφερειακό Συμβούλιο για να παρθούν αποφάσεις για την υλοποίηση των παραπάνω;
  • Τι πρόκειται να κάνει άμεσα από εδώ και στο εξής πριν θρηνήσουμε θύματα;

28.04.2023

Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης

Ν. Γκισγκίνης, Δ. Κεφαλληνός, Ε. Κολυβά, Α. Μπαλού, Χ. Χαραλάμπους

Διονύσιος Βούτος
Δημοσιογράφος
40 χρόνια στην δημοσιογραφία. Δημοσιογράφος ΕΡΤ
Back To Top