skip to Main Content
DROMOS (Copy)

Επανεντάσσεται με τροπολογία στην Ολυμπία Οδό η Πατρών – Πύργου Ελεος Πια Οχι άλλους Νεκρούς στην οδό Καρμανιόλα

Παράλληλα στην ίδια τροπολογία περιλαμβάνονται και θέματα μεταφορών από τα οποία τα πιο ενδιαφέροντα είναι η παράταση κατά ένα έτος της κυκλοφορίας των αστικών λεωφορείων του ΟΑΣΑ τα οποία παρά την παλαιότητα τους είναι απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία του Οργανισμού.

31.10.21 08:15 Νίκος Καραγιάννης

Μια τροπολογία που εντάσσει και πάλι το τμήμα Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα στην σύμβαση της Ολυμπίας Οδού κατέθεσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Η κατάθεση της τροπολογίας που θα συζητηθεί την ερχόμενη εβδομάδα, δίνει στην Ολυμπία Οδό όλο το δυτικό τμήμα της το οποίο είχε αποσχιστεί και αφαιρεθεί το 2013.

Πιο αναλυτικά όπως αναφέρεται «καταργούνται, αφότου ίσχυσαν και χωρίς την παροχή τυχόν δικαιωμάτων αποζημίωσης σε βάρος του Δημοσίου, οι διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας (η παρ. 1 του άρθρου 5 του ν.4219/2013 και η σχετική υπουργική απόφαση), που αφορούν στην εξαίρεση του τμήματος του οδικού άξονα «Αυτοκινητόδρομος Πάτρα- Πύργος- Τσακώνα», από τη Σύμβαση Παραχώρησης του Έργου της Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης του Αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα- Κόρινθος- Πάτρα- Πύργος- Τσακώνα και την ως εκ τούτου κατασκευή αυτού σύμφωνα με τη Σύμβαση Παραχώρησης».

Παράλληλα στην ίδια τροπολογία περιλαμβάνονται και θέματα μεταφορών από τα οποία τα πιο ενδιαφέροντα είναι η παράταση κατά ένα έτος της κυκλοφορίας των αστικών λεωφορείων του ΟΑΣΑ τα οποία παρά την παλαιότητα τους είναι απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία του Οργανισμού.

Πιο συγκεκριμένα όπως αναφέρεται αναστέλλεται, έως και τις 31.12.2022, η υποχρέωση απόσυρσης από την κυκλοφορία:

  1. των αστικών και υπεραστικών λεωφορείων των φορέων παροχής συγκοινωνιακού έργου,
  2. των ειδικών τουριστικών λεωφορείων δημόσιας χρήσης,
  3. των ειδικών τουριστικών λεωφορείων δημόσιας χρήσης ανοικτού τύπου αστικής περιήγησης πόλεων,
  4. των επιβατηγών δημόσιας χρήσης οχημάτων ΤΑΞΙ,
  5. των επιβατικών ιδιωτικής χρήσης οχημάτων που εκμισθώνονται και
  6. των σχολικών λεωφορείων ιδιωτικής χρήσης, που εκτελούν το έργο της μεταφοράς μαθητών, με τη συμπλήρωση, κατά περίπτωση, του προβλεπόμενου ορίου ηλικίας ή κυκλοφορίας αυτών”.

Τέλος μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η τροποποίηση των διατάξεων του ν.4663/2020 σχετικά με τη λειτουργία των υδατοδρομίων καθώς πλέον ο φορέας δύναται να εκδίδει προσωρινή άδεια λειτουργίας μέχρι την έκδοση της επίσημης άδειας.

Με αυτόν τον τρόπο ανοίγει ουσιαστικά το παιχνίδι των υδατοδρομίων οι επενδύσεις στα οποία επιχειρούνται εδώ και πολλά χρόνια. Οι προσωρινές άδειες θα έχουν ισχύ κατά μέγιστο το ένα έτος, περίοδος στην οποία θα πρέπει να επιτευχθεί η επίσημη άδεια.

Όπως αναλυτικά αναφέρεται “Η εν λόγω άδεια λειτουργίας ισχύει μέχρι την έκδοση οριστικής άδειας ίδρυσης και λειτουργίας υδατοδρομίου και χορηγείται, σύμφωνα με την οριζόμενη διαδικασία, σε δημόσιο φορέα, σε ενώσεις προσώπων και σε φυσικά πρόσωπα ή σε κράτος-μέλος της Ε.Ε. ή του Ε.Ο.Χ. καθώς και σε νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου (ν.π.ι.δ.), υπό τους προβλεπόμενους όρους και προϋποθέσεις (αναγκαίος εξοπλισμός, εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο προσωπικό κ.λπ.)”.

Διονύσιος Βούτος
Δημοσιογράφος
35 χρόνια στην δημοσιογραφία. Δημοσιογράφος ΕΡΤ
Back To Top