Εντυπωσιακή αύξηση της κίνησης την περίοδο του Πάσχα σε όλα τα Ιόνια Νησιά
Θετικός είναι ο απολογισμός της κίνησης των ημερών του Πάσχα στα Ιόνια Νησιά. Αύξηση έχει καταγραφεί στην Κέρκυρα, την Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία αφίξεων σε αεροδρόμια και λιμάνια, ενώ θετική είναι και η εικόνα που παρουσίασαν οι κρατήσεις ξενοδοχείων στη Λευκάδα.
Συγκεκριμένα, με τα έως τώρα διαθέσιμα στοιχεία μεγάλη αύξηση των αφίξεων σε σχέση με πέρσι καταγράφηκε στο λιμάνι της Κέρκυρας με τους επισκέπτες των ημερών του Πάσχα να ξεπερνούν τους 35.000, ενώ αύξηση 27% στις πτήσεις εσωτερικού και 9,5% στις πτήσεις εξωτερικού παρουσιάστηκε στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Την ίδια ώρα επιπλέον 12.000 τουρίστες βρέθηκαν στο νησί μέσω των 15 κρουαζιερόπλοιων που έπιασαν λιμάνι τη Μ. Εβδομάδα.
Στη Ζάκυνθο με πλοία ταξίδεψαν 5.226 περισσότεροι επισκέπτες σε σχέση με πέρσι δίνοντας μια πρώτη γεύση της τουριστικής κίνησης που θα ακολουθήσει το επόμενο διάστημα. Αύξηση παρουσιάστηκε στο αεροδρόμιο της Ζακύνθου αλλά και στην επιβατική κίνηση του ΚΤΕΛ, με αποτέλεσμα να προστεθούν περισσότερα ημερήσια δρομολόγια προς Αθήνα και Πάτρα.
Στην Κεφαλονιά αυξημένη ήταν η επιβατική κίνηση στο λιμάνι, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται πληρότητες πάνω από 90% και αύξηση των δρομολογίων στην ακτοπλοϊκή γραμμή Πάτρας – Κεφαλονιάς για τη διευκόλυνση των επιβατών. Σύμφωνα με τα έως τώρα διαθέσιμα στοιχεία, στο νησί έφτασαν 8.668 επισκέπτες από το λιμάνι του Πόρου και το λιμάνι της Σάμης ενώ αύξηση 35% σημειώθηκε στις αφίξεις στο αεροδρόμιο, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Βάσει των διαθέσιμων στοιχείων που συνέλεξε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων (ΠΕ Λευκάδας) παρατηρήθηκε αύξηση 30% και στις διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία της Λευκάδας το Πάσχα, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Στην αύξηση της κίνησης στα νησιά του Ιονίου για τις ημέρες των εορτών του Πάσχα, σημαντική βοήθεια προσέφερε και η διαφημιστική καμπάνια που έκανε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, όπως καταχωρήσεις και αφιερώματα σε εφημερίδες πανελλαδικής κυκλοφορίας και ΜΜΕ στη Βόρεια Ελλάδα (π.χ. αφιερώματα σε εβδομαδιαία βάση στην “Καθημερινή”).
Από κοινού με την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Ιονίων Νήσων (ΠΕΔΙΝ) η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων συνεργάστηκε με την Marketing Greece και πραγματοποίησε εγκαίρως ενέργειες προβολής, με κύριο όπλο το διαδίκτυο και τα social media.
Την Κυριακή 24 Απριλίου στην εκπομπή Mega View προβλήθηκε ειδικό αφιέρωμα διάρκειας 30 λεπτών με ρεπορτάζ για τις εκδηλώσεις και τα έθιμα στα Ιόνια, συνεντεύξεις και προβολή του video των Ιονίων.
Αναπτύχθηκε ειδικό αφιέρωμα “Πάσχα στα Ιόνια” σε έξι γλώσσες και προωθήθηκε μέσω του Marketing Greece ενώ στην κεντρική σελίδα του για δύο εβδομάδες (από 18 Απριλίου έως 1 Μαΐου) υπήρχε ειδικό αφιέρωμα σε 6 γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ρώσικα, Τούρκικα) με ψηφιακή προώθηση σε αγορές στόχους του εξωτερικού.
Quiz Activation : 7 Τρόποι για να απολαύσετε το Πάσχα στα Ιόνια Νησιά
Στο πλαίσιο προώθησης των Ιονίων Νήσων αναπτύχθηκε Playbuzz Activation για τα Ιόνια Νησιά, ένα ειδικό quiz & play game με τη μορφή ερωτήσεων που προσκαλούσε τον χρήστη να ανακαλύψει 7 τρόπους για να απολαύσει το Πάσχα στα Ιόνια Νησιά. Το Quiz αξιοποιήθηκε και προωθήθηκε στα Social Media του Discovergreece.com πετυχαίνοντας σημαντική συμμετοχή και διάδραση με το ψηφιακό κοινό.
Δελτίου Τύπου στο εξωτερικό
Με την αξιοποίηση του δικτύου Δημοσίων Σχέσεων της Marketing Greece σε Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, εστάλη ειδικό Δελτίο Τύπου σε βασικές αγορές – στόχους.
Ενδεικτικά, τα μετρήσιμα αποτελέσματα της διαφημιστικής καμπάνιας, μέσω της προώθησης στα Social media του Discovergreece.com, σε Facebook & Twitter δείχνουν ότι υπήρξε απήχηση σε 1.237.784 χρήστες