skip to Main Content
ΒΟΜΒΑ Copy (Copy)

Γονείς Προσοχή !!! εάν το παιδί σας είναι χρήστης του Tik Tok

Καρτέλ Tik Tok

Γονείς Προσοχή !!! εάν το παιδί σας είναι χρήστης του Tik Tok, μπορεί να παρακολουθεί βίντεο με μεγαλύτερη επιρροή από το να χορεύουν μόνο η Addison Rae σε τραγούδια ραπ. Στην πραγματικότητα, οι Αρχές της Δίωξης Ναρκωτικών των ΗΠΑ,  λέει ότι τα μεξικάνικα καρτέλ ναρκωτικών χρησιμοποιούν την πλατφόρμα κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης Tik Tok για να προσλάβουν ανθρώπους  για να βοηθήσουν στις επιχειρήσεις λαθρεμπορίου.

Για χρόνια, τα μεξικάνικα καρτέλ έχουν χρησιμοποιήσει διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram και το YouTube, για προσφορές ναρκωτικών και προώθηση του περιεχομένου τους. Καθώς τα νεότερα μέλη των ομάδων καρτέλ ανέβηκαν στην ηγεσία, τώρα άρχισαν να χρησιμοποιούν το TikTok για την προώθηση και την πρόσληψη νέων μελών.

Καρτέλ και κοινωνικά μέσα

Στο παρελθόν, η κύρια χρήση των πλατφορμών κοινωνικών μέσων για τα καρτέλ ήταν να εκφοβίσει αντίπαλες συμμορίες δείχνοντας εικόνες και βίντεο ωμής βίας. Ωστόσο, το περιεχόμενό τους στο TikTok είναι πολύ διαφορετικό. Τα βίντεο τους επισημαίνουν τις πολυτέλειες που συνοδεύουν τον τρόπο ζωής του καρτέλ, όπως η κατοχή πολυτελών αυτοκινήτων, ακριβά ρούχα, εξωτικά ζώα και πολλά μετρητά. Τα περισσότερα από τα βίντεο τους έχουν δημιουργηθεί για να στοχεύουν νεαρούς άνδρες. Το TikTok επιτρέπει στα εγκληματικά δίκτυα να επεκτείνουν τις τακτικές πρόσληψης πέρα από τα τρέχοντα γεωγραφικά τους όρια. Ο κυβερνήτης του Τέξας Γκρεγκ Άμποτ αναφέρει ότι τα μεξικάνικα καρτέλ χρησιμοποιούν το TikTok για να στρατολογήσουν ανθρώπους στην πολιτεία του και να βοηθήσουν σε επιχειρήσεις λαθρεμπορίου. Τόνισε ότι τα βίντεο που δημοσιεύτηκαν από καρτέλ δείχνουν μόνο την πιο δελεαστική πλευρά και κανένα από το φόνο.

Ο κυβερνήτης του Τέξας Γκρεγκ Άμποτ κρατά 2 φωτογραφίες λαθρεμπόρων ναρκωτικών που αναζητούν πρόσληψη οδηγών.

Πλατφόρμα TikTok

 Το TikTok είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων στον κόσμο. Η εφαρμογή έχει ληφθεί πάνω από 2 δισεκατομμύρια φορές παγκοσμίως και ο αριθμός των μηνιαίων ενεργών χρηστών αυξήθηκε σχεδόν κατά 800% σε σύγκριση με το 2018. Υπολογίζεται ότι το 56% των καταναλωτών κάτω των 24 ετών ήταν στην πλατφόρμα το 2020. Επίσης εκτιμάται ότι οι προ-έφηβοι και οι έφηβοι ξοδεύουν περίπου 80 λεπτά την ημέρα στην εφαρμογή, κάτι που υπερβαίνει το Netflix ή το YouTube.

4 βασικοί λόγοι για τους οποίους αναμένεται να αναπτυχθεί το TikTok:

• Η πλατφόρμα της έχει σχεδιαστεί για να τροφοδοτεί τους χρήστες με περιεχόμενο που τους αρέσει

 • Ο αλγόριθμος και το σύνολο δεδομένων της εφαρμογής θα συνεχίσουν να βελτιώνονται

• Είναι πολύ ακριβές στη στόχευση περιεχομένου που επιθυμούν οι μεμονωμένοι χρήστες

• Οι δημιουργοί μπορούν να αποκτήσουν οπαδούς πιο γρήγορα από οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων

Διονύσιος Βούτος
Δημοσιογράφος
35 χρόνια στην δημοσιογραφία. Δημοσιογράφος ΕΡΤ
Back To Top