skip to Main Content
Travel Pixabay 916368288 (Copy)

Τουρισμός: Οι 4 αντισυμβατικές τάσεις στα ταξίδια το 2018

Απλούστερους τρόπους για την πραγματοποίηση κράτησης τουριστικού καταλύματος θα αναζητήσουν οι καταναλωτές το 2018, σύμφωνα με έρευνα για τις ταξιδιωτικές τάσεις του 2018 που διενήργησε η μεγάλη πλατφόρμα διαδικτυακών κρατήσεων στο χώρο των ταξιδίων, agoda.

Την ώρα που πολλοί παίκτες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας συνεχίζουν να προσφέρουν περίπλοκα προϊόντα και προγράμματα πιστότητας, οι ανεξάρτητοι ταξιδιώτες θα επιλέξουν εταιρίες που προσφέρουν πιο απλοποιημένες ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Ορισμένες από τις νέες τάσεις για το 2018 ανατρέπουν τα δεδομένα, τόσο σε σχέση με τις νέες τεχνολογίες στα ταξίδια, όσο και με τις ηλικιακές ομάδες των ταξιδιωτών.

Δείτε αναλυτικά τις προβλέψεις της agoda για το 2018, όπως προέκυψαν από διαδικτυακή έρευνα σε δείγμα 16.000 ανθρώπων από 15 χώρες, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 27 Φεβρουαρίου έως 17 Απριλίου του 2017….

-Η απλοποίηση κερδίζει σε σχέση με τις νέες τεχνολογίες 

Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν σημαντικές εξελίξεις σε θέματα τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας και τεχνητής νοημοσύνης, οι οποίες ενσωματώνονται στη βιομηχανία ταξιδίων.

Ενώ τα οφέλη από την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στα ταξίδια πρέπει να διερευνηθούν, η ζήτηση από το καταναλωτικό κοινό για τέτοιες εμπειρίες μέχρι σήμερα είναι μικρή και ο εξοπλισμός τους δεν έχει αναβαθμισθεί αρκετά έτσι ώστε να προσφέρει πραγματικό value.

To 2018 προβλέπεται να συνεχισθούν οι προσπάθειες για την ανάπτυξη λύσεων με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης προκειμένου να προσφερθούν πιο προσωποποιημένες ταξιδιωτικές εμπειρίες.

-Άνθιση των προγραμμάτων αντι-επιβράβευσης

Δεδομένου του εύρους επιλογών και της ανταγωνιστικής τιμολόγησης στην ταξιδιωτική βιομηχανία, τα προστιθέμενα οφέλη και επιβραβεύσεις είναι πιο σημαντικά από ποτέ. Ωστόσο, σύμφωνα με έκθεση της CapGemini, το 90% της αντίληψης στα social media σε σχέση με τα προγράμματα επιβράβευσης είναι αρνητική. Το 33% των αντιλήψεων αυτών οφείλεται στην έλλειψη ομαλής πολυκάναλης εμπειρίας πελάτη ενώ το 44% στην έλλειψη επιβράβευσης, ευελιξίας και value. Οι περισσότεροι καταναλωτές σπάνια κατανοούν τα οφέλη που έχουν σε πολλά σύγχρονα προγράμματα επιβράβευσης, ή πώς να επωφεληθούν από αυτά.

-Τα ταξίδια ως ολοκληρωμένη εμπειρία

Το 60% της αύξησης στη χρήση εφαρμογών για κινητά, είτε για αναζήτηση είτε για κράτηση ταξιδίου, που καταγράφει η agoda ετησίως, καταδεικνύει ότι οι καταναλωτές προτιμούν όλο και περισσότερο εύκολες διαδικασίες.

Το 2016, το 40% των διεθνών κρατήσεων στην agoda πραγματοποιήθηκε μέσω κινητού τηλεφώνου. Έναν χρόνο αργότερα, το ποσοστό αυτό αυξήθηκε στο 50%.

Η τάση αυτή αναμένεται να διευρυνθεί περαιτέρω σε όλο τον κόσμο, καθώς ανταποκρίνεται στην αυξημένη ανάγκη για πιο ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία.

-Οι millennial ως τρόπος σκέψης, και όχι ως ηλικιακό γκρουπ

Ο όρος millennial ξεπερνά τα ηλικιακά όρια και το 2018 αναμένεται να υπάρξει στροφή προς αυτόν τον τρόπο σκέψης. Σύμφωνα με την έρευνα «Travel & Tech Study” της agoda, έδειξε ότι ανεξάρτητα από το αν ηλικιακά ανήκουν στην ίδια ομάδα, οι millennial συνασπίζονται σε μια ομάδα που τη συνδέουν κοινά ενδιαφέροντα.

Για παράδειγμα, οι 2 πιο προτιμώμενες ταξιδιωτικές δραστηριότητες είναι η εξερεύνηση στη φύση (67% για τους millennials έναντι 72% για τους μη millennials) και το φαγητό και ποτό (67% για τους millennials έναντι 70% των μη millennials).

Οι ταξιδιώτες που ανήκουν στους millennials ανεξαρτήτως ηλικιακών κριτηρίων, ζουν με ταχείς ρυθμούς στην καθημερινότητα και απαιτητικό lifestyle, και γι’ αυτό έχουν μεγάλες προσδοκίες από τα ταξίδια τους. Αυτό σε συνδυασμό με την επιθυμία τους για μοναδικές εμπειρίες, είναι παράγοντες που θα προκαλέσουν την άνθιση της ζήτησης για νέους τύπους ταξιδίων.

ΠΗΓΗ

Διονύσιος Βούτος
Δημοσιογράφος
30 χρόνια στην δημοσιογραφία. Δημοσιογράφος ΕΡΤ
Back To Top