ΗΠΑ: Γονείς αναίσθητοι από ναρκωτικά…

ΗΠΑ: Γονείς αναίσθητοι από ναρκωτικά…
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΗΠΑ: Γονείς αναίσθητοι από ναρκωτικά…, 15/09/2016, by , in ΑΡΧΙΚΗ, ΚΟΣΜΟΣ, ΜΠΑΡΑ, ΠΑΙΔΕΙΑ , ΣΧΟΛΕΙΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΣΑΙΤ
ΗΠΑ: Γονείς αναίσθητοι από ναρκωτικά μπροστά στο 4χρονο παιδί τους

Ένα μικρό αγόρι κάθεται στο πίσω κάθισμα ενός αυτοκινήτου ήσυχο, φορώντας ένα μπλουζάκι με δεινοσαύρους, την ώρα που στις δύο μπροστινές θέσεις οι γονείς του είναι αναίσθητοι από υπερβολική δόση ναρκωτικών.

Αυτή είναι η εικόνα που έχει σοκάρει και εξοργίσει τις τελευταίες 24 ώρες το διαδίκτυο, αναρτούμενη από την σελίδα της πόλης στο East Liverpool και τραβηγμένη από τη δημοτική αστυνομία του Οχάιο. Πριν σπεύσουν κάποιοι να κατηγορήσουν την ανάρτηση αυτή, η λεζάντα της εξηγεί ότι ο λόγος που μοιράστηκε μια τέτοια εικόνα, είναι η ευαισθητοποίηση αλλά και η προειδοποίηση…

«Το θεωρούμε αναγκαίο να δείξουμε την άλλη πλευρά των ναρκωτικών. Θεωρούμε ότι πρέπει να γίνουμε η φωνή αυτών των παιδιών που βρίσκονται στη μέση αυτού του απαίσιου χαμού», αναφέρεται στο post.

«Το παιδί δεν μπορεί να μιλήσει αλλά ελπίζουμε πως αυτή η ιστορία μπορεί να πείσει άλλους χρήστες να το σκεφτούν ξανά πριν κάνουν στον εαυτό τους μία ένεση με αυτό το δηλητήριο ενώ έχουν ένα παιδί υπό την κηδεμονία τους».

14211976 879927472143123 6025365142696561737 n

Σύμφωνα με την αναφορά της αστυνομίας, ο αστυνομικός Kevin Thompson είδε ένα αυτοκίνητο να τρέχει εκτός ελέγχου την Τετάρτη, πριν τελικά σταματήσει μέσα στη μέση του δρόμου.

Ο άντρας που βρίσκεται στο τιμόνι είναι ο James Acors και δήλωσε στην αστυνομία ότι πήγαινε την Pasek -γυναίκα του- στο νοσοκομείο. Σύμφωνα με τον αστυνομικό, το κεφάλι του «κουνιόταν μπρος και πίσω». Προσπαθούσε μάλιστα να οδηγήσει ξανά το SUV και έτσι ο Thomson πλησίασε για να βγάλει τα κλειδιά. Τότε πρόσεξε το αγόρι στο πίσω κάθισμα.

Τότε ο οδηγός έχασε τις αισθήσεις του και η Pasek άρχισε να γίνεται μπλε. Νοσοκόμοι έφτασαν στο σημείο και κατέληξαν στο ότι οι δύο ενήλικες είχαν πάρει Narcan -ένα ναρκωτικό που χρησιμοποιείται για να αντιστρέψει την υπερβολική δόση από οπιούχα.

original

Τελικά ανέκτησαν τις αισθήσεις τους και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο ενώ το 4χρονο παιδί βρίσκεται προσωρινά υπό την κηδεμονία της παιδικής πρόνοιας.

«Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι μερικοί ίσως προσβληθούν από αυτές τις εικόνες και για αυτό λυπόμαστε πραγματικά, αλλά ήρθε η ώρα να δει το κοινό που δεν κάνει χρήση ναρκωτικών το τι αντιμετωπίζουμε κάθε μέρα», αναφέρει το post στο Facebook, προσθέτοντας ότι η ηρωίνη έχει κυριαρχήσει σε πολλές κοινωνίας.

ΠΗΓΗ

About Βούτος Σάκης